دیماه، شروع امتحانات مجتمع

۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

گزارش آموزشي آذر ماه 88

بسمه تعالي

ضمن عرض سلام فعالیتهای آموزشی که در آذر ماه 88 در مجتمع آموزشی خدیجه کبری (س) انجام شده به شرح زیر می باشد:
1- پس از رسیدن ابلاغ طرح سوالات سوم راهنمایی و سوم تجربی توسط دبیران مجتمع، جلسه ای مبنی بر اطلاع رسانی همکاران در این زمینه و نحوه طرح سوالات استاندارد و تاریخ تحویل آنها برگزار شد. همچنین بارم بندی، پاکت و برگه کلید سوال در اختیار آنها قرار گرفت .
2- پس از طرح سوالات توسط همکاران به صورت دستی جهت هماهنگ شدن سربرگ و همکاری با کسانی که امکان تایپ سوالات را نداشتند، سوالات همکاران توسط معاون در سربرگ های هماهنگ تایپ و پرینت و ارسال به فجر شد.
3- پس از جمع آوری نمرات آبان ماه از معلمین اقدام به طراحی و تهیه کارنامه ماهانه شد و کارنامه های تهیه شده بین دانش آموزان توزیع شد.
4- در پی برگزاری جلسه حول موضوع آمادگی و تعیین مسوولیت ها در برگزاری امتحانات دیماه در مدرسه فجر، کادر دفتری در جلسه ای حوزه های امتحانی دختران و پسران را تعیین کرده به برآورد میزان نیروی مراقب برای هر حوزه پرداخته و با توجه به ساعات درسی و روزهای کاری معلمین برنامه مراقبت امتحانات داخلی و پیش دانشگاهی و داوطلبین آزاد تهیه و سرپرستان و منشیان حوزه ها تعیین کردند.
در روز دوشنبه یعنی در تاریخ 30/9/88 طی جلسه ای با معلمین و دبیران، حول موضوع برنامه امتحانی مقاطع و تاریخ امتحانات اطلاع رسانی و ابلاغ های مراقبت معلمین تحویل داده شد و نکات مربوط به مراقبت ازقبیل حضور به موقع و نحوه برخورد با تخلفات به ایشان یاد آوری شد.
5- آزمون علمی دانش آموزان دختر و پسر متوسطه در تاریخ 19/9/88 پنجشنبه ساعت 11:30 در مدرسه برگزار شد و پاسخنامه ها به فجر ارسال شد. متاسفانه نتایج هنوز به دست ما نرسیده است.
6- همچنین قبل از فرا رسیدن ایام محرم در مراسمی در صف دانش آموزان جوایز مسابقه 50 سوالی غدیر به دانش آموزان و دبیران اعطا شد.
7- آزمون جامع علوم و ریاضی در تاریخ 1/10/88 قرار بود برگزار شود که دانش آموزان از چند روز قبل شور و شوق خاصی داشتند اما متاسفانه در صبح روز امتحان اطلاع پیدا کردیم که آزمون برگزار نمی شود و فعلا به تعویق افتاده است.