دیماه، شروع امتحانات مجتمع

۱۳۹۱ مهر ۱۴, جمعه

مراسم افتتاحیه بازگشایی مدرسه








باسمه تعالی

   از: مجتمع خدیجه کبری (س)                                                                                                        تاریخ:1/6/91
    به: مدیریت محترم مدارس ج.ا.ا در کویته جناب آقای عالی-
   موضوع : مراسم افتتاحیه بازگشایی مدرسه
بارالها! به سوی تو آمده ام تا دریابی ام، در این بی سر و سامانْ بازار دنیا. به سوی تو آمده ام تا از تو مدد جویم؛ یاری طلبم و بخواهم که مرا به خود وانگذاری؛ که من پوچم بی تو!
اکنون که در آستانه شروع ماه مهر هستیم و سال علم آموزی جدیدی پیش روست، از تو می خواهم مرا یاری کنی تا در مسیری گام بردارم که مروّج علم و آیین تو باشم.
باز هم مهــر و شروع مدرسه

بازهم مشق و حساب وهندسه

بازهم صدشوق خواندن دردلم

ریشه ی علم نشاندن دردلم



آسمان علم امشب روشن است

وقت رزم علم با اهریمن است

پس لباس علم را برتن کنید

باغ وطن را گل وگلشن کنید

مراسم  جشن بازگشایی روز یکشنبه1/7/91در صحن حیاط آموزشگاه با حضور مدیریت مدارس ج ا ا در کویته جناب آقای عالی، دبیران اعزامی حاج آقای  بصیرت و آقای شکر اللهی، و دبیران و آموزگاران بومی ودانش آموزان، با آمادگی هایی که پیشاپیش توسط مربی پرورشی با بعضی از دانش آموزانی که در اجرای برنامه ها شرکت داشتندگرفته شده بود همراه با شور و نشاط برگزار شد.
برنامه های اجرا شده با اجرای دانش آموزان دوم و سوم تجربی نفیسه عبد الفتاح و اقلیما  حسنی به اختصار زیر بود:
1-اجرای قرآن با ترجمه توسط فاطمه قاسمی و نجلا براتی
2-اجرای بسیار زیبای مناجات توسط گروه همسرایی شمس
3-اجرای مراسم خوش آمدید توسط تعدادی از دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی وگلباران دانش آموزان و معلمان
4-خانم رزاقپور سرپرست مجتمع خدیجه کبری(س) سال تحصیلی جدید را به دانشآموزان تبریک گفتندو سپس مدیر محترم مدارس ج.ا.ا  جناب آقاب عالی در کوئته مطالبی را در مورد توزیع کتاب، استفاده از دبیران با تجربه وکارآمد، نظم در رفت و آمد همکاران و دانش آموزان، رعایت بهداشت ، توجه به نماز و امور دینی و ......... بیان فرمودند،
5- اجرای تواشیح توسط گروه همسرایی شمس
6-اجرای سرود توسط دانش آموزان دوم راهنمایی  
7-در انتها با اهدای گل به دانش آموزان اول ابتدایی و با خواندن دعای فرج و  عبور از زیر قرآن به سمت کلاس ها حرکت کردند. و دانش آموزان با خوشحالی و ذکر صلوات وارد کلاس ها شدند و با شکلات دهانشان را شیرین نمودند.

با احترام
سرپرست مجتمع خدیجه کبری س
فروزان رزاقپور