دیماه، شروع امتحانات مجتمع

۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

'گزارش غدیر

بوی خوش بهشت از کنار آن آبگیر، یعنی غدیر عرشیان و بهشتیان، جان ها را می نوازد این چه بوی خوشی است که حتی پس از عبور صدها سال هنوز فضای جان مشتاقان را می نوازد.
غدیر تکرار اولین است در کلام آخرین، همان کلام نورانی که در اولین پیام، علی را به برادری و وصایت خواند و در غدیر، اعلام ولایت و امامت او را فرمودو اینک وارث غدیر، صاحب دست بیعت علوی، مالک ملک حیدری، والی سرزمین صفدری، مهر سپهر سروری، حجة بن الحسن العسکری در کنار غدیر روزگاران ایستاده است و از سر شوق و افتخار بر دستان مبارکش بوسه می زنیم و بر بیعت با او دل نازنین صدیقه کبری، فاطمه زهرا علیها السلام را شادمان می سازیم.
به مناسبت عيد بزرگ غدير مراسم جشني روزشنبه در تاريخ 6/9/89برگزار شد.كه البته فضاي آموزشگاه قبلا با لوازم تزييني به شكل بسيار زيبايي توسط دانش آموزان وهمكاران تزيين شده بود.وهمچنين روز چهارشنبه 1/6/89 از تمام دانش آموزان وهمكاران با شير شربت و شيريني كه توسط خود آنان به همين مناسبت تهيه شده بود ‍‍پذيرايي شد.
الف)
برنامه هاي اجرا شده در روز مراسم به اختصار زير است:
مجري برنامه صابره حسن وصغري خانعلي
1)اجراي قرآن كريم توسط منصوره موسوي( پيش دانشگاهي)
2)اجراي تواشيح توسط گروه رهبويان ولايت(دوم متوسطه)
3)اجراي سرود توسط گروه عاشقان علي(ع)( اول متوسطه)
4)اجراي سرود توسط گروه آسمان قلب ها(دوم ابتدايي)
5)اجراي نمايش توسط گروه فرهنگي بيام آشنا(پيش تجربي)
6)اجراي سرود توسط گروه ملكوت(سوم راهنمايي)
7)اجراي مسابقه سرگرمي صندلي براي اتدايي ها ومسابقه پرسش وپاسخ در رابطه با مناسبت غدير براي ابتدايي وراهنمايي توسط ماريا عبدالفتاح (پيش تجربي)
8)اجراي اخبار طنز توسط عزيزه(پيش تجربي)
9)اجراي سرود توسط گروه ستاره هاي رنگين(چهارم و پنجم ابتدايي)
10)خانم رزاقپور مديرآموزشگاه عيد غدير را به دانش آموزان و همكاران تبريك گفتند واز اجراي خوب برنامه ها واز زحمات كساني كه در اجراي برنامه تلاش نموده بودند تشكر كردند.
11)در پايان خواندن دعاي فرج توسط همه دانش آموزان و پذيرايي از آنها
ب)مسابقه شناخت غدير
10 روز قبل ازعيد غديرجزواتي كه شامل 40 حديث بود بين دانش آموزان مقطع راهنمايي ومتوسطه ودبيران 4آموزشگاه جهت آشنايي با واقعه غدير توزيع شده بود ومسابقه كتبي براين اساس درباريخ7/9/89برگزارشد كه پس از تصحيح پاسخ نامه ها6نفر برتراز بين دانش آموزان ودونفر از بين دبيران انتخاب شدندكه جوايزآنهادر جشن هفده ربيع الاول اهدا خواهد شد.
والسلام