دیماه، شروع امتحانات مجتمع

۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

گزارش بزرگداشت شهادت امام جعفر صادق (ع) و بازدید حاج آقای کاظمی از مجتمع

باسمه تعالی

قال صادق (ع): مومن به اندازه کارهای خویش آزمایش می شود، پس هر که دینش درست و کارش نیکو باشد بلایش سخت گردد چرا که خداوند عز و جل دنیا را نه برای پاداش مومن قرار داده و نه کیفر برای کافر. و هر کس دینش سست و عملش ضعیف باشد بلایش اندک باشد.

شهادت ششمین نور از انوار الهی حضرت امام جعفر صادق (ع) پایه گذار مذهب شیعه را خدمت شما و همه مسلمین بخصوص شیعیان تسلیت عرض می نماییم.

الف) ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق (ع) روز یکشنبه در تاریخ 11/7/89 در مراسم صبحگاهی به اختصار زیر برگزار شد:

  1. تلاوت قرآن و دعا توسط کلاس پنجم ابتدایی
  2. اجرای سرود توسط کلاس دوم متوسطه
  3. اجرای شعر توسط محدثه تقدیسی کلاس پنجم ابتدایی
  4. جناب حاج آقای کاظمی نیز در مراسم صبحگاه حضور داشتند و ایشان نیز ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) و شهدای حادثه میزان چوک سخنانی به اختصار زیر ایراد فرمودند:
  • تبریک سال تحصیلی جدید و هدف و انگیزه دانش آموزان و رسالتی که هر یک از عناصر سه گانه مدرسه، اولیا و دانش آموزان بر عهده دارند و تلاش در انجام آن به بهترین نحو.



  • طرح تامین دبیر در مدارس و کمبود نیروی اعزامی و تعیین جایگزین برای آنان.
  • طرح تفکیک دبیران مدارس دخترانه و پسرانه که در سال جاری اجرا شده است.
  • توصیه به معلمین جدید الورود در مورد داشتن اعتماد به نفس.

    مسابقه آشنایی با زندگانی امام جعفر صادق (ع):

    یک هفته قبل از شهادت امام جعفر صادق (ع) جزوه ای بین دانش آموزان جهت آشنایی با زندگانی این امام در دو مقطع ابتدایی و مقاطع بالاتر طرح و توزیع شده بود. مسابقه ای کتبی بر این اساس در روز سه شنبه 13/7/89 برگزار شد که پس از تصحیح پاسخنامه ها، 3 نفر برتر از مقطع ابتدایی (چهارم و پنجم ابتدایی) و 3 نفر برتر از بین دانش آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه و پیش دانشگاهی تعیین شدند. جوایز آنها در روز ولادت بی بی معصومه سلام ا... علیها 17/7/89 در برنامه صبحگاهی اهدا شد.